Be a Supporter!

LuisLuis

Main News Movies Games Art Favorites Reviews Stats 8,450 Fans
Follow Luis

All 89 art Reviews


I'm Not Sorry I'm Not Sorry

Rated 3 / 5 stars

you draw girls too much!


Twisted4000 responds:

>:/ ya see what I'm sayin', people!?!??!


breathe in, exhale. breathe in, exhale.

Rated 4.5 / 5 stars

I like it. its a departure from your normal style and i love girls that smoke and drink.



Spaceman Spaceman

Rated 5 / 5 stars

pretty much swagmuffin sums up my feelings as well.


People find this review helpful!
Erasmus responds:

You make me sick.


Me Me

Rated 4 / 5 stars

I didnt like that you drool so much so i took a star off for that. Also youre way too tall tbh so as a result your anatomy suffered artistically. See u on skype.


People find this review helpful!
Erasmus responds:

I won't be seeing you at all anymore after you broke my heart.


It's My Birthday It's My Birthday

Rated 3.5 / 5 stars

i dont mind it. i like how squished together her boobs are. i like it when girls wear dresses like that.


Twisted4000 responds:

Me too. :D


Gay Morning- WAKE UP BITCH ! Gay Morning- WAKE UP BITCH !

Rated 3.5 / 5 stars

He's handsome. I wish he had nipple tho


People find this review helpful!
Hulalaoo responds:

No more nipples for you, Luis


Max 3 Max 3

Rated 4 / 5 stars

I like how you pulled off the design of the shirt. I think the bottom of the shirt ends kind of stiff for cloth. But maybe its got alot of starch on it. Neck is a little thick. I havent gotten around to playing that Max yetttt. FU


People find this review helpful!
Hulalaoo responds:

Oh yeah, i just made a quick draw of him, i was just trying to practice some colour with Max,
Try to play this Luis ! this game is fucking deep, funny and with a great story line.


The Beatles The Beatles

Rated 5 / 5 stars

Great composition, the characters have a Shag feel to them. Good stuff.


People find this review helpful!

Ninja Ninja

Rated 4 / 5 stars

Good work on the lighting, I dunno if i'm crazy about the background. Feels like too much of a departure from the style of the figure.


People find this review helpful!
duplex2 responds:

Many thanks! Yep, is a lazy background, I just wanted to focus attention in the character,


mermaidman and barnacleboy mermaidman and barnacleboy

Rated 5 / 5 stars

Leslie Nielsen is alive and well. THANK YOU.


People find this review helpful!